mailing

Direct mailing

Cum se realizeaza practic:

  • selectati o lista de firme target (dupa regiune, domenii de activitate, angajati, cifra afaceri, etc);
  • adaugati lista selectata la o campanie de mailing;
  • printati corespondenta personalizata si o expediati.

Utilizand ListaFirme.ro aveti posibilitatea de a selecta un target importand o lista de CUI-uri (daca se cunosc) intr-un grup de favorite iar ulterior acest grup poate fi adaugat la o campanie.

Daca nu se cunosc CUI-urile, atunci companiile pot fi cautate pe ListaFirme.ro (facilitatea de cautare dupa nume) si adaugate din lista de rezultate, individual, la o campanie.

Daca numarul de companii din lista dumneavoastra este foarte mare si nu doriti sa consumati timp cu identificarea individuala a acestora, puteti apela la serviciile noastre de identificare (ne transmiteti lista si va returnam fisierul de cui-uri de importat).

Intrucat denumirile de firme pot sa semene, sa fie scrise diferit sau sa se refere la puncte de lucru, rata de identificare este intre 80-90% la cautarea dupa nume si creste daca mai sunt prezente si alte detalii/informatii de contact pentru a putea fi comparate.

De asemenea, pot fi realizate target-uri, la comanda, dupa criterii (orice se poate imagina si aplica) care nu sunt incluse pe site-ul Listafirme.ro.

Cu alte cuvinte direct mailing-ul reprezinta o forma de marketing direct ce consta in trimiterea prin intermediul postei sau a seviciilor de curierat rapid a unor invitatii, oferte de servicii si produse sau materiale promotionale.

Mailing-ul este o parte importanta dintr-o strategie de marketing, putand fi realizat prin mijloace proprii sau de catre o companie specializata, ce dispune de baze de date incluzand numele unor persoane fizice sau firme si adresa postala. Intotdeauna rezultatele vor fi altele daca si campania este gandita corect in prealabil.

Targetare

Cel mai important aspect al acestui tip de actiuni este abilitatea sa de a tinti precis clientii care sunt interesati de serviciile si produsele promovate de compania dvs. Daca nu stim cui vrem sa ne adresam nu vom obtine niciodata rezultatele dorite din absolut nicio campanie.

Poate fi folosit eficient si pentru a prospecta piata daca doriti sa lansati un produs/serviciu nou. Pentru a face acest lucru accesati Listafirme.ro.

Personalizare

Actiunile de direct mailing se pot adresa personal clientului si pot fi adaptate necesitatilor acestuia pe baza unor tranzactii anterioare si a datelor adunate. Nu este altul impactul in momentul in care o scrisoare vi se adreseaza fata de scrisorile care au in antet mentionat in atentia domnului/doamnei? Cam acelasi impact il are scrisoarea si asupra destinatarului dumneavoastra.

Optimizare

Datorita masurabilitatii sale, direct mail poate fi testat pentru a obtine lista optima; oferta optima; periodicitatea optima (si multi alti factori). Rezultatele cele mai bune pot fi aplicate asupra unei audiente mai largi pentru a se obtine rezultatele cat mai bune.

Acumulare de date

Raspunsul, ca si lipsa acestuia pot fi adaugate unei baze de date, permitand ca viitoarele expedieri sa fie si mai bine targetate.

Direct mailing B2B

Aplicatii frecvente ale campaniilor de direct mailing B2B:

  • obtinerea de sponsorizari pentru evenimente, case de copii, ONG-uri, etc.
    – firmele target sunt selectate conform puterii de sponsorizare calculata in functie de cifra de afaceri si profit.
  • obtinerea unor cote din impozite de catre ONG-uri (redirectionare impozite);
  • organizarea de evenimente – transmitere de invitatii de participare;
  • promovarea de produse/servicii proprii – transmitere de oferte, mostre;
  • fidelizare clienti – transmitere de felicitari, obiecte promotionale, etc.

CD BAZE DATE ListaFirme

CD Baze de date ListaFirme ®

  • Prelucrati datele in aplicatiile proprii;
  • Maximum de flexibilitate in utilizare;
  • Date de contact pentru marketing;
  • Obtineti noi clienti sau parteneri.

 
Facebook
 
021-310.67.91/92